FAQ - Často kladené otázky a odpovede

Produkty

1. Jaká místa se nacházejí v turistických pasech Naturu?

Kompletní seznam míst, která se nacházejí v našich turistických pasech, najdete na podstránce každého produktu.

2. Kde mohu získat razítko do turistického pasu?

Razítko se obvykle nachází u vstupu do objektu, případně na recepci či v pokladně.

3. Kolik stran mají turistické pasy od Naturu?

Počet stran našich turistických pasů závisí na konkrétním typu. Počet stran naleznete na podstránce konkrétního produktu.

4. Co mám udělat, když se v turistickém pase nenachází určitý objekt, ale chci z něj razítko?

Součástí každého našeho pasu jsou i prázdné stránky, na které je možné sbírat takové razítka.

5. V jakém formátu jsou turistické pasy Naturu vyrobeny?

Všechny turistické pasy jsou vyráběny ve formátu A6 (105 x 148 mm).

6. Co je to PEFC certifikát?

Certifikace PEFC označuje výrobky, které používají papír vyrobený podle nejpřísnějších ekologických, sociálních a etických norem. Tento certifikát také zaručuje, že dřevo použité k výrobě papíru pochází z lesů, které jsou obhospodařovány udržitelným způsobem.

7. Jaký papír používáte na plakáty?

K výrobě našich plakátů používáme papír značky FAVINI s označením Crush Corn. Jedná se o ekologickou řadu papírů s certifikátem FSC, bez obsahu GMO. Papír FAVINI Crush Corn obsahuje až 40 % recyklovaného odpadu a je vyráběn s využitím energie z obnovitelných zdrojů.

8. Jak zabalený mi přijde stírací plakát?

Stírací plakáty z naší nabídky odesíláme srolované spolu s vrstvou ochranného papíru. Takto připravený plakát odesíláme v otevíratelné krabičce, která je umístěna v kartonovém přepravním obalu.

9. Jaký je rozměr stíracích plakátů?

Stírací plakáty vyrábíme ve formátech A2 (420 x 594 mm) a A3 (297 x 420 mm).

10. Dostanu k plakátu nebo stíracímu plakátu i rám?

Žádný z našich plakátů ani stíracích plakátů neobsahuje rámeček. Můžete si však vybrat z naší nabídky praktických magnetických rámečků: https://naturu.sk/magneticke-ramy/.

11. Jakou velikost mají magnetické rámy, které prodáváte?

V současné době prodáváme magnetické rámy ve 2 velikostech. Větší formát s délkou 43 cm je vhodný jak pro plakáty A2 ve vertikální poloze, tak pro plakáty ve formátu A3 v horizontální poloze. Menší magnetické rámy s délkou 31 cm jsou vhodné pro plakáty ve formátu A3 ve vertikální poloze.

Doprava a platba

12. Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Zásilky doručujeme prostřednictvím přepravní společnosti Zásilkovna (Packeta). Ta nabízí dva typy doručení: vyzvednutí zásilky na výdejních místech (včetně výdejních míst Z-BOX) a doručení externím kurýrem na adresu zákazníka.

13. Jak dlouho trvá doručení?

Společnost Zásilkovna deklaruje doručení D+1 v rámci České republiky. To znamená, že zásilka bývá obvykle doručena již druhý pracovní den ode dne podání u dopravce. Výjimkou z doby doručení zásilek jsou vánoční svátky, které mohou dobu doručení zásilek prodloužit vzhledem k vytíženosti dopravců.

14. Jak dlouho trvá odeslání mé objednávky?

Zásilky odesíláme každý pracovní den v ranních hodinách.

15. Poskytujete také možnost osobního odběru?

V současné době neposkytujeme možnost osobního odběru zásilek.

16. Co je to Z-Box a výdejní místo?

Z-Box(y) jsou speciálním typem samoobslužných výdejních míst. Abyste si mohli zásilky na tomto typu výdejního místa vyzvednout, musíte mít ve svém mobilním telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna. Fungují nonstop a lze v nich platit za zásilky nebo je možné dobírku uhradit přímo v mobilní aplikaci.

Výdejní místa jsou provozovny různého charakteru, ve kterých lze pomocí hesla vyzvednout, jakož i podat zásilku. Na výdejních místech je možné platit za zásilky v hotovosti i kartou. Společnost Packeta disponuje největší sítí výdejních míst, jejichž seznam naleznete na tomto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

17. Jak zjistím, kde se můj balíček nachází?

Spolu s informací o tom, že vaši zásilku převzala od nás společnost Packeta, obdržíte v e-mailu i unikátní odkaz s trasovacím číslem, pomocí kterého můžete sledovat aktuální stav doručení zásilky (včetně místa, kde se zásilka právě nachází). Aktuální stav vaší zásilky můžete sledovat i na tomto odkazu: odpowiednio: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

18. Jak si vyzvednu zásilku v Z-BOXu? (Packeta)

Při vyzvednutí zásilky v Z-BOXech společnosti Packeta stačí zadat heslo z SMS nebo mobilní aplikace Packeta, čímž se otevře příslušné místo, kde je zásilka uložena. V případě, že je vaše zásilka poškozená, můžete Z-BOX využít také jako místo pro vrácení zásilky.

19. Jaké jsou způsoby platby za zásilku na výdejních místech v Z-BOXech Packeta?

Na výdejních místech a v Z-BOXech společnosti Packeta lze za zásilky platit platební kartou nebo pomocí aplikace Packeta.

20. Je možné prodloužit dobu vyzvednutí zásilky na výdejním místě a v Z-BOXech?

Lhůtu pro vyzvednutí zásilky lze prodloužit přímo v aplikaci Packeta nebo kontaktováním společnosti Packeta e-mailem.

21. Může za mě moji zásilku na výdejních místech a v Z-BOXech vyzvednout někdo jiný?

Společnost Packeta umožňuje tzv. Sdílení zásilky. Více informací o tom, jak za vás může zásilku vyzvednout jiná osoba, najdete na tomto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/blog/sdileni-zasilek-zasilkovna

23. Zboží jsem zaplatil předem, ale nestihl jsem si ho vyzvednout. Co teď?

V případě, že jste si zásilku nestihli převzít, přepravní společnost vyřídí vrácení zásilky zpět k nám. Pokud máte o dané zboží stále zájem, je třeba vytvořit novou objednávku. Finanční prostředky z původní zásilky vám budou po jejím zpracování připsány zpět na účet.

24. Jak mohu získat dopravu zdarma?

Dopravu zdarma lze získat při nákupu, jehož výše přesáhla hodnotu 1200 Kč. Platí pro všechny způsoby dopravy a platby.

25. Můj balíček přišel poškozený. Co mám dělat?

V případě, že jste obdrželi poškozenou zásilku, postupujte podle pokynů, které jsou uvedeny na stránce přepravce: https://claims.packeta.com/cz. Následně nás prosím neprodleně kontaktujte na e-mailové adrese info@naturu.cz. Reklamaci předmětné zásilky vyřešíme s přepravcem a vám bude odeslána nová zásilka.

26. Jaká je maximální povolená výše dobírky?

Maximální povolená částka při platbě na dobírku je 2500 Kč.

27. Mohu na výdejním místě nebo kurýrovi zaplatit i platební kartou?

Ano, při obou typech doručení je možné platit platební kartou.

29. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?

Pokud byly dodrženy všechny nezbytné kroky, které vyžadujeme pro správné vyřízení vrácení zboží, budou vám peníze odeslány zpět do 14 dnů ode dne doručení vámi vráceného zboží.

26. Jaká je maximální povolená výše dobírky?

Maximální povolená částka při platbě na dobírku je 2500 Kč.

Ostatní

30. Kdy dostanu fakturu k objednávce?

V případě platby kreditní kartou nebo bankovním převodem obdržíte fakturu v elektronické podobě v okamžiku, kdy vaši zásilku předáme přepravní společnosti.

V případě platby na dobírku vám bude faktura z vaší objednávky zaslána automatickým e-mailem až po obdržení a zaplacení vaší zásilky.

Faktury jsou zasílány pouze v elektronické podobě.

31. Jak mám postupovat v případě výměny zboží?

V případě, že nechcete zboží vrátit, ale vyměnit, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info@naturu.cz.

32. Jak mohu získat k objednávce dárek zdarma?

Dárek k objednávce získává u nás každý zákazník bez ohledu na výši objednávky.

33. Jak vás mohu kontaktovat?

Všechny možnosti kontaktování naleznete na této podstránce: Kontakt

34. Chci prodávat vaše produkty v našem obchodě/na chatě. Jaké jsou možnosti spolupráce?

Jsme otevřeni různým možnostem spolupráce. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@naturu.cz.

35. Jak mám postupovat při zadání špatných údajů v objednávce?

V případě, že vaše již odeslaná objednávka obsahuje nesprávné údaje, neváhejte nás kontaktovat a my chyby opravíme.

36. Jak mohu uplatnit slevový kód? Mohu v jedné objednávce uplatnit více kódů?

Slevový kód lze uplatnit v nákupním košíku jeho zadáním do příslušného pole. V košíku můžete uplatnit více slevových kódů. To však platí pouze v případě, že daný slevový kód není omezen pro použití s více slevovými kódy.

37. Jak mám postupovat, když chci stornovat objednávku?

Pokud chcete zrušit svou objednávku, která ještě nebyla předána přepravní společnosti, neváhejte nás kontaktovat. Pokud jste objednávku zaplatili prostřednictvím online platby předem, celá částka vám bude po zpracování storna vrácena na váš bankovní účet.

38. Mohu si objednat zboží do zahraničí?

Aktuálně prodáváme naše zboží pouze na území České republiky, Slovenska a Polska.

🇸🇰 SK:www.naturu.sk
🇵🇱 PL:www.naturu.pl

39. Je možná množstevní sleva?

Při nákupu většího množství produktů jsme ochotni poskytnout kupujícímu množstevní slevu. V případě zájmu o tento typ nákupu nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese info@naturu.cz.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?

Kontaktní formulář