Vrácení zboží
Na základě platných právních předpisů České republiky je každý kupující oprávněn uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží). V zákonné lhůtě 14 dnů může kupující vrátit zboží prodávajícímu. Spolu se zbožím je kupující povinen doručit žádost o odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, po jejímž obdržení a zpracování budou kupujícímu vráceny peníze za zboží z e-shopu www.naturu.cz, které je v tomto případě předmětem odstoupení od smlouvy. Po úspěšném vyřízení žádosti budou peněžní prostředky kupujícímu vráceny do 14 dnů ode dne, kdy prodávající úspěšně obdržel od kupujícího oznámení o odstoupení od předmětného zboží.
Důležité: Žádáme všechny zákazníky, aby vrácené zboží zasílali pouze způsobem uvedeným níže. Vrácené zboží zaslané prostřednictvím České pošty na adresu sídla společnosti nebude akceptováno jako správný způsob vrácení/vrácení zboží. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány jako správný způsob vrácení/vrácení zboží.
Pro vrácení nového nepoškozeného zboží v zákonné 14 denní lhůtě využijte prosím jakoukoli pobočku Zásilkovny.
Postup při vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy):
1. Vyplnění žádosti
Vyplňte žádost o Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, který najdete na (dokument doporučujeme stáhnout a následně vyplňovat v běžně dostupných PDF prohlížečích):
Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku
Je povinné vyplnit všechny body formuláře pro odstoupení od smlouvy:
- Identifikační údaje zákazníka - jméno a příjmení, adresa a kontaktní údaje (uvedené na faktuře).
- Číslo objednávky (variabilní symbol)
- Datum převzetí zboží
- Číslo faktury
- Vyberte, zda chcete vrátit veškeré zboží uvedené na faktuře, nebo pouze část zboží (pokud pouze část, uveďte do pole kód zboží z faktury).
- Částka k vrácení (částka za zboží, které chcete vrátit)
- Číslo účtu ve formátu IBAN (pouze pro zásilky na dobírku).
- Shrnutí zásilky
- Datum podání žádosti, místo podání žádosti
2. Odeslání žádosti
Vyplněnou Žádost o odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku zašlete na e-mailovou adresu reklamace@naturu.cz.
3. Bezpečné balení zboží
Zboží pečlivě a bezpečně zabalte.
4. Vyhledání podacího místa Zásilkovny
Pomocí tohoto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky najdete nejbližší pobočku společnosti Zásilkovna. Při vyhledávání vhodného podacího místa nezapomeňte zaškrtnout možnost "Podací místa".
5. Odevzdání vráceného zboží
Zabalené zboží odevzdejte ve vybrané pobočce Zásilkovny. Při předávání zboží nezapomeňte uvést kód: 93385704. Zásilkovna vytiskne sama podací štítek a zásilku nám následně předá.
6. Příjem a řešení vráceného zboží
Obdržené zboží zpracujeme a do 14 dnů vám vrátíme částku za objednávku na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. V případě vrácení finančních prostředků zaplacených nám na dobírku zašleme finanční prostředky na číslo účtu uvedené v přiložené žádosti s Odstoupením od kupní smlouvy uzavřené na dálku.
Vrácení zboží po uplynutí zákonné lhůty není možné, pokud:
- zboží vykazuje známky opotřebení způsobené používáním,
- nebo pokud bylo zboží poškozeno.